F.R.I.E.N.D.S

Friday, August 27, 2010

SET_ORI-muri~~~ :D

salam dude!!! tonite is jumaat nite.. meanss.. da masuk malam ke 17 kite nyer ramadhan.. hehehe.. amacam??? seme ok lagi?? pose elok2 ea.. :D..
ok.. jom.. dengar mak senah bebel.. hehhe~~~

Seperti hari-hari yang lalu.. aku..seperti insan yang lain.. jalan kehidupan seorang pelajar.. seorang muslim.. dan seorang anak serta sewaktu dengannya.. :D.. *skema laa plak an.. hehehe... :P

CERITA PERTAMA.. .
Ok..rini... ade 3 jam je kelas xceli 5 jam.. tp.. kelas picom ngan emt gua batal.. so.. 3 je laa.. .. dan 2 quiz.. owhh.nk cerita sal quiz tadi, hummm... open book tp susah kot.. buku kt sebelah xmembantu sangat pun.. setengah jam, jawab 4 soklan.. bagi aku.. ia susa.. humm..xtahu laa orang len..redha je laa.. da 3 kali da quiz.. seme cam lingkup je... . *thah laa..ape nk jadi doe ngan digit aku nie.. isk3..sedih+takot.. *rindu mista HADI.. die sangat best ....


SECOND SETURI. 
rini jugak laa.. gurlz 3SET aka cewek2 cun kelas aku g buke pose reramai.. best!!! heeee.. da lama kot x lepak2 besama2.. seme ade.. thanxs guys!!you all sangat best!!! lepaking wit old seturi dan sweet memorial.. best!!! *padahal.. lam kelas.. selalu je jumpe.. huhu.. tp.. die xsame.. an?? tol x kawan2??
hehhe... afta lepaking..seperti biase.. melenguhkan kaki.. so.. jalan.. dan bercapture-picture.. heee...

ni aku.. yg serabai.. 
location:giant taman u.. depan kedai spec.. 
aktiviti;teman si nae amik spec.. huhuhu..


tasya wit yien..
location.. sebelah kedai spec.. aka depan giant..
aktiviti: posing buzzet model. haha
*pssst:.. tasya sala buat posing.. :)

model:pooh yang gemokk!!! *aku pun gemok gak.. hahaah..
location:depan kedai mainan.. kedai nie da tutup... kami ceroboh.. hehehe..

3RD STORY...
ermm.. balik tu.. lepaking plak kt FKE.. wit mar.. hohoh.. aka mrs panda...hahaha.. smbil tgk wrestling tu.. geli doee.. xleyh blah abg fke tu.. layan jee.. adooii.. 
then.. the klimax.. aku g tgk BULAN ngan mar, anis wit not.. yg len.. seme da tido.. hohoh.. nice!!! gile chantik aku.. upsss..bulan tu.. hahaha.. :D... excited kot saye melihat bulan.. humm.. da lama da xbaring2.. tengok bulan.. hehehe....

haa!! nie laa bulan.. xceli.. die lagi chantik.. sebab nie mar nyer picer.. so.. paham2 laa ea yg kecik tu..klo korang pasan.. tu laa.. mars.. aka marikh.. hehehe.. :D~~ then.. ape yang aku tahu.. jarak die dengan bulan around 34ribu miles.. tol x?? haha.. camtu laaa.. dan.. bende nie.. insyaallah..akan berlaku lagi.. pada 2287 akan datang.. aha.. so... mase tu.. aku thah mane daa.. humm... 
dan.. nie laa mar.. aka kak nout.. hahah~~ tengs darl.. sudi melayan saye melepak.. hohoh.. :P~~

hummm... last but not least!! i da xde test o kuiz nex week.. hee~~ tp.. long report ngan asaiment pikom menanti..:((.. hohoho...lyan je laa..

k laa.. salam~~ nak tido...



notefoot:hummm.. terpiki.. apekah aku akan kecewa lagi??takot...:((

No comments:

Post a Comment