F.R.I.E.N.D.S

Monday, June 13, 2011

terimalah kenyataan, itu takdir tuhan..:)

hei fellas!! :)
yeah.. cam biasa.. blog aku mang sgt2 berterabur utk intern version nie...
today~ its sunday! amat2 love it sangat2~~
nak pegi tengok emim perfom kt s.alam!! tapi.. sape nk bawak!!!!!!


waaaaa~~~~ (cried for a while)


ok dah!!


dear emim cantik, perfom elok2 eh.. mak kat umah doa emim men ala2 ringo star gitteww!! (mak ke aku??))hahaha..
ok dah! cukup intro utk emim..  :)


hahaha.. aku nak cerita sal bola semalam~

cerita sal daudsu~
oh my mister,
daudsu..
hahaha.. sedeyh eh??
satu kelantan salahkan u eh??
alololololo.. cian.. saba eh sayang..
xmo nanges tow.. hahaah.. cam daudsu plak yang bakal bace blog aku kan??? :P...

senyum aje...


time nie belom masuk g..
so.. semangat berkobar2..
yeah!!!
maklum laaa.. 
dari rumah lagi semangat RED WARRIORS  berkobar-kobar..:)

ok, 1st half..
so bored punyer games..
sumpah aku xsuke...
bosan..
bosan..
dan terus bosan..
bile aku bosan...
tiup2... hahaha... sungguh xsopan aku..

aww!! abg!! chantik rambut.. meh saya carik kutu.. bhahaha

1st half game..:bosan~

teeeeeeeett.. yes! aku princess!!! tepi aku,tu ika ngan die nyer senioritas!!

thanks for accompany me :)



dear ayah!
thanks sebab green lite!
dear mama!
thanks sangat sebab sangat risau anakmu yang sweet ini..
dear along!
thanks amat sebab memahami..
dear abgku yang macho!
ehem2!! bile nk payung adik mu eh tgk bola??
dear orang2 sekeliling..
haaa.. thanks jugak :P










ps: hahaha.. xceli aku tulis semalam.. tapi kalut nk kua g mandi mandai.. xterpost plak.. papepun..layankan je.. :)..




No comments:

Post a Comment