F.R.I.E.N.D.S

Monday, September 20, 2010

no title.. juz en3 biasa..

salam...
okies.. nk gitow gak.. currently.. my location not home anymore..
juz arrived from long journey around eleven pm last nite.
huaaargghh.. 13 hours perjalanan.. from kota bharu to utm...
huhuhu....very2 sakit hati+mata+otak+tulang+sewaktu dengannya...
siyes.. klo bagi pilihan.. mang aku xmo kawen ngan orang jauh2.. xsuke jalan jauh2.. very2 tired lorh!!
sesampainya saya... husna take me to the surau.. sebab time tu xsemayang lagi.. then.. bawak g mam... tengs sesangat tow...
highlite!!! 
diz week nyer schedule:
today: g kelas+ amik moto petang nanti..
tomolo:got pikom test 2..
wed:lab+test emt..
thus:hope leyh ciapkan asaiment pikom.. 
tu pon klo die nk lambat.. klo x.. rini or tomolo kene wat.. huhuhu...
then
friday: akak kesayangan saya datang... heee... *suke loncat2... hahaha...
 sebenarnya kan.. aku nak highlite kat sini.. yang aku xsabau2 nk tggu diz friday.. tu je.. hahaha....
nk g mandi.. tadaa~~~ 
eh.. lupe.. doakan test saye berjaya dengan jayanya ea.. ameen~~~





*notekakitangan:
u never be forgotten...

 


No comments:

Post a Comment