F.R.I.E.N.D.S

Sunday, October 3, 2010

aku bahagia dan selesa bersama anda...

salam... 4 eveyone..
huh!! da lama xtulis en3 utk karpet belog dakuh..
hummm.. bizi??
hohoho.. nope lorh!!
siyesss.. diiss week mang santai gile..
bermula dari ujung mggu dan pengakhiran minggu ini.. demm!!
besst nk mati!! 
LOVE LIFE LIKE THIS..:)
ok...
bermula kamis..sejenak je wa abes kelas.. petang tu jgak.. die coming..
atas tujuan dan alasan: amik jubah n ngan g raptai... hehehee...
ok...
dan.. hari ini bermula lah cerita bahagia saya...
cerita sal cinta+kisah+ suka duka mase bersama..
jumaat:
hang-out wit my lovely sista..road to pontian utk beraya.. hehehehe.
siyess.. die xberubah.. n ttp no 1 kt atie gua.. hohohoh..~~ :)
then.
sabtu. die pulang.. dan aku.. serta set-rian jalan2 pusing johor.. 
perasaan:dua kali gembira.. hahaha..
macam2 hal yg berlaku.. biase laa an... but.. 
stiil berganda2 ceria n i suke.. even demm tired.. hohohoh..
isnin..
my luvly fren aka my twin..coming utm... owh.. misss u gile2.. tahap dewa..aha.. da lama kot xjumpe...
sangat2 suke.. pelaking.. mumbling.. talking.. n so on..
but.. xde laa lama sangat bleyh lepak.. cz  die datang 4 her brother nyer konvo.. :)
saat berpisah.. gile susa nk lepaskan..
but.. kami perlu meneruskan perjuangan yg belum selesai..:)

ok.. tuesday..
yiihahhaa!!!.. sista konvo!!!
huhuhu.. dan ari tu gak wa ponteng kelass.. :)..
kire aa.. janji leyh attend dienyer konvo...:
hope awk suke dgn my gitf.. 
take care of die elok2 sayang..:)
huh!! bile tengok org konvo..
mula aa rase berkobar2 nk konvo..
nk perfom terbaiknyer utk mak ngan my sweet papa..
huhuhu...
insyaallah..
i;ll do my best papa+mama..:)
huhuhu..
terkesan dihati.. bile tengok.. org konvo pakai medal..
huhu.. nk jugak!!!!
so yien.. ko da xleyh men2.. fokus2..:)

wednesday..
pagi2 lagi da masuk lab..
syukur sangat... aku xde sifat malas dan bla bla bla lagi..
meneruskan kehidupan aku sebagai seorang pelajar...
dan.. sekali lagi.. petang tu.. got mesej..
awek 1:yin.. aku nek bus malam nie. sok sampai utm..
aku: wat??? hahaha.. bek...
dan saat itu.. perasaan bercampur bau n sebagainya..
waaa.. gile eager to meet u laa awek cun!!! hak3..

kamiss..
ok.. die sampai.. pagi2 subuh daa calling..
"yin.. da sampai... yeaaahhaa..:)"
 calling from her.. dgn xsemene nyerr. mengejutkan aku utk subuh.. :)
dilla.. gile rindu...

dan hari-hari seterusnya..
aku maseh bersama dia...:)
huhuhu..

today...
dilla da balik..
:(..
thah laaa..
sedeyh....
need sum1..
uhukssss...
siyess.. bersama anda.
aku sangat selesa..
tengs..
aku bersyukur sangat..
life aku cmni..:)
:+_+:

No comments:

Post a Comment