F.R.I.E.N.D.S

Friday, March 25, 2011

kadang aku pun xsuka

salam..whohoho.. its friday!!
rini balik uma lg..hari2 balik uma diz week..
tapi balik uma bbu je laa..
mang xde mama+papa..
tapi dok uma along tu kire ok aa kan.. ade family members..
yes! family 1st! heeeee..
sok datang sini.. pergh.. ulang alik cm bbu tu sebelah utm jak..
ah.. xkesah aa.. along yg nk aku balik.. dan aku pun nk balik.. heee..
malam kang ade bday party si nur aesya sofea, merangkap cucu sulong mamakuh!
xceli beday beliau dua hari lepas.. tp baba die bru semalam pulang umrah. so nk xnk, aku pun turut menjadi vvip utk memeriahkan party tonite.. heee.. :)
sok pg datang sini sbb bff saya dari penang sampai!! weehuu..
rindu dila so much!!
k ah.. tu je nk bubling..
eh, lupe nk jemput.. lai2.. malam kang dtg bbu, malinja 1 keyh! 
+____________________________________^


ps:kadang tu kan.. aku pun rase xsuke bile bace balik post aku.. hahaha.. tp.. wateva!! aku tulis belog aku!! gagaag..:))

No comments:

Post a Comment