F.R.I.E.N.D.S

Tuesday, March 1, 2011

aku nk komen..

sum1 said;
xleh btol kalo org ckp "ikot ko la", "ikot aku la", "sukati ko la", "sukati aku la"..
xrasa cam kurang sopan ke??kalo nk ikot..nk sukati..baik idop sorang je kt dunia neh..xyah idop dlm komuniti..tp best ke idop sorang je??
 komen aku;
xde laa rude sgt.. cz aku selalu kot ckp cam nie.. 
xde laa pelik..ok je kan?? kan?? kan???
dah org tu malas nk piki, xde idea nk ckp..xleh bg keputusan.. mang laa ckp cmtu..
hummm..tapi...mungkin laaa..
ia brgantung pada nada seseorang...
klo org tu tengah marah, memang aa... 
so,cool je.kata hidup dalam komuniti..
so, time je laa sikap komuniti masing2... klo xleh tima. dok aa sorang2.. hehehe..
llove  is when u can accept da bad or da goodness in each other!! :)
thats all~~ 
 
p/s: da march daa.. waaaa.. takot!!!


No comments:

Post a Comment