F.R.I.E.N.D.S

Monday, May 2, 2011

mama+papa ada bersama! :)

hei peeps!!
heppy monday~
yeah!! yesterday was sunday!!
n its a funday~~ :))
ok, xmo cakap banyak...

friday: mama+ papa +adik twin come jay bee..
ok, petang2 tu just bleh dinner je.. sebab sabturday yien da paper.. so, xleh hang out lama2..

sabtuday~ yeah!!! final theory circuit
hows ur paper yien? aha.. demm coooll!! *cool laa sangat.. xceli xleh buat sangat, tapi perasaan melonjak2 utk jejalan, so, xkesah.. bleh x?? hahaha.. its over, so.. lets gone by gone.. kan?? :))
abeh je paper, family datang amik kt utm tercinta sebab motor gua pancit,xleh nk balik bbu.. *cehh..senanyer alasan je nk manje2*..hehehe..
 ok,family datang 1st thing: makan2.. yeah!! *terbaik sangat!! thanks to my brother in law.. anda sangat beshhh!! :)
then.. shuping!!! yay!! hahaha.. heaven!! kami g cari baju untuk raya!! raya!! raya!! aku xrase bersalah untuk cari baju raya sebab pose ganti dah siap!! heee..:))
tema tahun nie kami pilih pepel!! mula tu nk merah bata.. tapi ayah cakap t kene kejar dengan lembu mase raye.. better xpayah.. hahaa.. well, dok kg~~ *alasan! sekali lagi thanks kt my brother in law sebab blanje baju raya kami!! wee~~ besh2.. gile2 punyer sale kat jakel tu... along, mak dan aku mang suka sangat bab2 camnie..aha.. pilih kain sampai lebam.. hahaha.. k, dah penat, balik rehat! :)..
malamnyer: aku blaja.. diorang g potluck kt uma memba along.. *korbankan mase utk jenguk mikrop sikit*

ahad: yeah!! very2 funday!!! subuh2 lagi da bgn. teman along g pasar.. haa.. cam mak2 plak.. da laa xmandi.. lalalal.. layan.. ok,, siap2 sarap~  kami ke star hill!! :).. kat kempas sane.. sekali lagi thanks to my brother in law.. anda double besh!! hahaha.. blanje kami lagi~~~ semoga anda dimurahkan rezeki.. amiin..
layan pic kat bawah nie~~



merekalah insan yang paling bahagia~

haaa... starhill waterpark!!




si kecil~alisya kene buli.. aha..
mak ayah saya pun berenang~ :D




bby cuak kene rendam..


hero saya!



kami~ :)
xde pic abang in law saya yang baik hati tu.. da cari tapi xjumpe.. hee.. pape pun.. 
thanks allah sebab izinkan mak ayah, adik2 datang jay bee..
dear mama+ papa=i'll miss u alot!!!


bye~~ nk siap2 balik utm
salam!! :))

No comments:

Post a Comment