F.R.I.E.N.D.S

Saturday, May 28, 2011

semenjak dua menjak

humm..
semenjak dua menjak nie..
aku pun xpaham dengan diri aku..
suke sangat nk nanges..
nak2 time dok sorang2..

dan bila sorang2..
aku mula laa piki bukan2..
aku mula aa nk melalak sorang2..
aaaa.. xtahu...
sedeyh..
kenapa sedeyh?
hah!!!

rindu.........................
ok,,
da words is rindu aka miss u..
rindu semua orang..
tapi rindu kat awak paling banyak tow!!


nanges2.. tsk!! tsk!!!
hah!!
.
.
.
.

tsk tsk pun..tears mengalir je..
;(


bende yang remeh pun nak nanges..
bila nk.. then xdapat pun nangess..
rimas laaaa bile emosi xstabil niee..

.
.
.
.
.
boleh x bile saya kata saya nak tu..
awak boleh bagi..
boleh x bile saya kata saya mahu
awak boleh ade
boleh x awak dan awak 24/7 di sisi saya..


owh, sangat xsuke bile nanges sambil tulis..
nex time readers.. ~out.:(




ps:bosanlaakloaseknkpikibendeyangdahsudah! :(

bye! out to hari belia negara!

1 comment:

  1. nk peod kot tu yien..besa la.pompuannn..hihi..
    bertabah k dear!miss u jugakk..tp namo nangeh2 k.:)

    ReplyDelete