F.R.I.E.N.D.S

Sunday, August 7, 2011

jangan laa curang..

haa.. salam peeps!
baru pas blogwalking.. aha..
dok godek link sane.
link sini..
macam jumpe cerita.. :)
haaa...
yang xleh blah nyer..
kebanyakkan blog yang aku godek..
mostly dok tengah sedey jee..
dok layan pasaan..
isk3.. sedeyh plak bace.. hahaah~~>.
xde banyak kau nk cakap..
kalo korang tengah in relationship tu..
hati2..
pastu kalo berjanji sehidup semati..
jgan laa dok cuba nk terai market sane sini..
buat bengkak hati je awek o balak yang setia menanti..
tak ker sakit hati dah laa kene maki..
hailaa...kesian mak nak.. sebab mak paham...

hei youolss~~
yang dah bosan dengan ikatan..
cube laa kratif mencari aktiviti yang menyeronokkan..
jgn asek nk mencari alasan..
jgn musnahkan harapan orang..
sebab mak pun tahu sakitnyer perasaan bila ditinggalkan..


haa..klo dah xready tu jgn plak nk paksa-pasaan..
jangan bagi harapan..
fikir habis-habisan..
bukan kerna paksaan..
bukan kerna kawan2..
tapi.. biar ikhlas dari hati yang perawan..



dah..
jangan curang..
jagalah hati si pasangan..
kalau kau buat dia meroyan..
kau double xkan senang!! aha..
kau double xkan senang ku ulang..
xkan senang!!!
hahaha.. padan!
sebab mainkan perasaan orang..
:)

kalau xnk tu cakap laaa pelan2..
bia dia faham..
tapi make sure ko jgn men belakang..
klo x.. aku terajang...
ko jgn tinggal sebab dah jumpe yang lebih sayang..
ko jgn tinggal sebab dah alasan yang xmemberangsangkan..
tapi.. senanye aku xmenggalakkan..
tinggalkan  die sorang2..
kesian anak orang..
silap2 xnk kawen fobia kecewa dalam percintaan..aha..
so..
beware lah dengan seswatu perhubungan..
agar kita bahagia sehingga usia di hujung petang..
ingat.. jgan terlampau sayang...
sebab kita hanya merancang..
sang Pencipta yang menentukan.. :)



tu je.. off.. :)

3 comments:

  1. ewah, ayen sdg bermadah. ceceyyyy. hehe

    ReplyDelete
  2. hahahaah.. sekali skala.. nk2 klo bab curang2 nih.. memang aku anti ah.. aha.. :)

    ReplyDelete