F.R.I.E.N.D.S

Sunday, November 14, 2010

azam baru***

azam baru???
wow!!
ape??? azam baru???
hahaha..
ayien da gile..
 tanak blaja daaa..
dok men blog bodoh nie je kejenyer.. lalalala..
nk wat cane.. .. terlau xcited balik uma..
banyak bende nk cerita..~lalalalala..
ermm..
wa sampai kg wa.. kol 6.30 pagi tadi..
masuk2 bilik..pergghhh..
wangi!!! mama!!
tengkiyu...
dan yang xleyh blah.. mama gua tengah tunggu gua lam bilik.. dan..lalalalalal..
best.. dapat pelok mak...
+_________+
tapi xleyh lelama..
gua punye laa harap tadi leyh tido ngan mama.. tapi..
adik2 wa.. :(
huh!! suke jeles.. mencik!! :P..
dan sebab awakkan adik so.. lets biakan je.. werk!!
adik busuk!!!
*bingit uh. pagi2 da denga dak nges.. aisshh.. geram!.. hahaha~~
soe laa dik.. akak mu mcm nie.. nk wat cane.. lalalal~~~

12 jam perlajanan..
banyak bende aku belaja..
siyes..
 to awak.. owe u alot!!
awak buat saya bangun.
awak buat saya sedar..
b4 nie.. awak laaa yg saya tsk..
huhuhu..
soe..
:)
lets begin new chapter... keyh??
saya mahu kamo sentiasa ada untuk saya bleyh?? 
*hummm...
boleh x??
jap.. azam baru?? ta mahu blaja?? boleyh x??
aha.. membazir je bawak buku banyak2.. tapi tanak bukak..
aissshh.. xboleyh yien!!!!!
awak mesti.. perlu..
kan semalam......
tak ingat ea????.
yer2.. blaja.. 
sebb nk jadi bagus di depan kesayangan saya!! 
 
 
 

dan..afta keeping msj.. wa tido dengan amannya.. ~lalalala..
pagi yang ceria untuk saya..
semoga hari2 saya indah..~~~
to pemilik hati..
im soe...













1 comment: