F.R.I.E.N.D.S

Monday, November 15, 2010

ermmm...

berkira-kira..
mengira..
tekan kalkulator..
aaahh.
masa amat cemburu..
+______________+

banyak lagi xbelaja..
sempat ke??

*cane thah ngan pekse kali nie..
jiwa kacau..
huh..
dugaan amat..
siyes..

harap sangat..
aku mampu....
lakukan..
jauhkan... 
+_+






ya allah..
permudahkanlah urusanku..
sesungguhnya..
engkau lah tempat aku meminta..
engkau lah tempat aku mengharap..
kuatkan hati-hatiku ya allah..
kuatkan imanku yang tuhan..
berkatilah hidupku..
amiin~~





huh!! time nie laa jiwa nk kcau.. hati nk remuk.. siyess..
nie laa perasaan yang aku xsuke..
dan perasaan yang amat aku benci..
dan aku dah agak da.. dia datang kembali..
datang cucuk2 hati yang xpasti..
ouwhh~~
ya allah~~~
bimbing daku...

1 comment:

  1. gua tahu ape yang mengganggu lu..lu maleh nak belajar kan..hahhaa

    ReplyDelete