F.R.I.E.N.D.S

Monday, November 22, 2010

i'll kill arrogant paper tomorrow!!!

heip readers..
aha.. 
seperti en3 dikala exam mode nie..
aku mostly post time2 tengahari..
pas makan..
amik mase untuk bermanja2 dengan belog comel aku nie..
hahaha..
okies..
sok gua ade paper statistik..
aka 
ENGINEERING STATISTICS (SSE2193)
doakan gua ea...
aku xnk banyak..
A+pun jadi aaa..
hehhe..
tu je kot..
to everibody...
ESOK: 23/NOV/10
VENUE:MSI
TIME: 9.AM

pakat2 datang ea..
tengok peperangan..
hahaah~~
upss..
to all SPM candidates
gudlark jugak!!!
:)

same2 laa kte berjuang ea...
 
babai...
 
 
 
 
ps:
mara dengan cik epy..
aka mista yang serve saya time sign up bb baru..
mane awak???
grrr.. bb saya wat hal nie..
i call u bnyk kali xangkat..
pliss call me back wahai mistasss
 
 


No comments:

Post a Comment