F.R.I.E.N.D.S

Saturday, February 26, 2011

kt situ ade peluang! dan aku ade impian!!!

salam~~ :)

aku ade impian!!
leh x aku nk kongsi dengan korang?? hehehe...
xsalahkan aku bermimpi~~ +_+

1) mesti aa nk graduate on time!! :).. 

** aku nk camnie.. tapi.. aku yang pakai topi tu.. :)**

okeh~
2) nak belikan mak ayah aku keta yg best!! :)

3) nk ade kedai sendirik!! ** nie utk mak ayah aku.


4) nk income byk2!! sebab nanti leyh tolong seme orang~ :)



5) nk kaween beb!! kawen!! haha.. hopefully umo aku cecah 25 thun aku kawen.. :P
 **see?? :)



6) yeah!!! toyota caldina kt garaj umah!!! :)

 **nie laa kete yang aku suke..:)




ermm.. takat nie tu je kot..
hahaha.. besa kan impian aku???
then?? dengan impian aku?? 
patutkah aku diam diri.. ***curious...
cane ek??tggu duit jatuh berlambak2???
oh no!! mama!! i see.. there is the oppoturnity!!  *sambil tunjuk jari kat shake herbalife*
ya allah... tunjukkan aku jalan yang benar, permudahkanlah urusan hidup dunia dan akhirat ku..darimu aku datang.. kepada mu jualah aku pulang..
amiin..




2 comments: