F.R.I.E.N.D.S

Saturday, January 29, 2011

*Phewww!! sapu sesawang! :)

salam dude!
lama blog den xberupdate..
dek kekangan yang menghalang..
giler rindu utk menulis.. +_+
okeyh! rite now im kt hometown!
best!! (sebab sejuk sgt.. angin xberhenti bertiup... umah aku da laa dekat dgn pantai.. waaa.. bunyik ombak! )
humm..
byk bende nk cerita..
banyak cerita yang mahu dikongsi rasa..
tapi.. sini limited..
kang klo cite byk2 nanti jemu nk bace..
kan? kan??
sebab; xseme org bleyh layan kepala aku..
xseme org bleyh go on dgn cara akU?? kan?? hee~~ wateva..
yang aku nk ckap here!
hati saya berbunga-bunga..
petang nie mahu ke msjc besut!!
reunion+program motivasi
~weee...
kembali bertaut, kenangan terpaut.. :)
*gile xsaba nk jumpe cg yg sweet +geng2 yt-rian!! espically 3 serangkai!! werruu!!! aha..
psst;dear 3 serangkai.. jom kite serang junior~ carik2 kot2 ade geng2 kapak cm kita dulu2.. aha.. :) 
rindu sgt!

2 comments:

  1. oh..teringat aku dulu sekolah kat sane jugek..

    ohh~scholmete rupenyee..cooolll

    ReplyDelete