F.R.I.E.N.D.S

Saturday, April 16, 2011

now, focuss!!!

bismillah..
hei dude..seperti biasa, yien memang sgt2 suke biakan blog bersawang.. kan?? kan?? hahaha...bukan xnk tulis.. tp bile tulis.. then bile baca balik, aku malu!! hahaha.. xtow nk malu pe..:P

okeyh!!
rite now, minggu setadi weak week!!
so, bile sebut je setadi.. maksudnyer aku kena belaja..

dan nie perlu jadi teman mesra aku senanyer...

tp.. aku rindu umaa..ramai dan kebanyakan dak2 kelas aku balik.. sebab paper lambat lagi.. mostly klo yang xde paper final bi tu..4hb nie kot bru setat paper..aku de final bi.. so, paper setart 27..rite now, asaiment, presentation seme da sental setel.. so.. senanya xde masalah kan utk aku belaja?tol x?? hahaha... tp aku........ :)**siyesly, i wish next week my mama come jb.. yeah!! ya allah.. makbulkan doaku~~ amiin...
mama said nk datang..datang laa. datang laa.. *rindu.. kekeke..nanti klo nk jumpe mama lambt lg.. sebab paper abes 13hb.. pastu xsempat nk balik umah kelate nuh.. sebab 16hb da pektikal..(pektikal plak xnk dekat2 ko yien kan? ) nk xnk.. klo mama aku xdtg jb.. jwbnyer bln 7 nanti laa bru leh tgk muke mama+papaku..waaa.. lama tu.. **isk2.. ma!!! dtg sini pliss.. xkejap lama pun xpe laaa.. wuwuwuwu..

ok,stop jap sal mama..yien nk suh korang tek note yien nyer jadual peksa.. mane tow kot2 yien lupe.. leyh tolong ingat2kan kan?? :))
27/4/11~paper bi aka workplace
(sec 8;ingt tu yien!!)

30/4/11~paper circuit 
(haa.. nie repeat paper nieh.. nyesal gile2 klo aku dapat rendah dari result lepas)

8/5/11~mikroprocessor

6/5/11~digital communication

n lastly..
13/5/11~microwave engnering...

16/5/11~lapor diri li...

23/5/11~im 22!!! heee...

haa.. tu je kot..doa2 laa eh aku makin rajin.. sem nie aku nk lebih!!.. humm.. i hope so... (eh, ko yien. nk lebih usaha kena lebih kan?? heee.. allah noe what the best for you yien.. yang penting usaha.. never give up!! yeah!!! ayien cool!! :)) thats all~adios.. yien nk kua mamam..:)

2 comments: