F.R.I.E.N.D.S

Thursday, January 13, 2011

jauh disudut hati;saya berterimakasih

mornem..
heee.. awal posting blog~~ aha.. 
well..
sejak minom herbalife nie..
tido mang gile2 terkawal..
kol 12++ da ngantuk dah..
then, kol 5 da segar bugar sudah..
alhamdulillah..HERBALIFE banyak membantu...
terima kasih herbalife!!! *screaming pagi2*
<<<energetic sudeyh>>>
 .
.
ok3.. cukup intro untuk herbalife..sok lusa saya cakap lagi impak die keyh??
satu2 yaw!! :)


senanya..
pas semayang subuh tadi..
aku tibe2 teringat PM HARUN, akak lec yang aja aku mikro-p uh..
haih...bukan nk mengeluh..tapi ingin sekali meluahkan apa yang terbuku dihati..
SANGAT KECEWA~~*xsalahkan??
dr, saya bukan nk ngomen sane sini.. 
tapi siyes bukan saya saje yang xbape nk jelas dr cakap ape..
mic tu dekat sngat dengan dr.. 
then suara dr merdu sangat.. alahai~~~
saya faham.. dr xlarat nk berdiri eh?? tu pasal dr duduk je??
ok, xpe.. tp..bleyh xsuara tu diJELASkan sikit...
tu je saya mintak.. xmintak banyak... 
tu je... xpe ke?? soe laa.. saya bukan nk komen, nk komplain sana sini.. 
saya just nk luahkan pe yang saya rasa... soe lec.. :)
soe sangat. jauh disudut hati; saya berterimakasih.. :)
 
ish, pagi2 da mengeluh yin...
 cane2 pun... xleyh mengalah.. tol x?? 
seme tu datang dari kita.. 
ok ke, k.o ke lec.. yang penting usaha dari kita.. kan?? :)
heee.. *angguk plisss...


k lah.. tu je kot nk bebel~~~

ave great day fwens!!





1 comment: