F.R.I.E.N.D.S

Wednesday, January 5, 2011

saya da masuk sekula... :)

bismillah.. :)
heip .. salam all..
okeyh, rite now kt uma bbu..
balik petang tadi.. amik barang jap.. sebab ritu.. dari kajang terus ke utm.. so.. xsempat nk amik barang..
ermm.. now, da sem 6.. fuh!!! result tadi baru tengok.. cane?? aha..its become worse,, worse..n worse..
huumm.. xtahu daa nk wat cane.. but.. i never give up!! selagi termampu. selagi tu aku usaha..
tol x?? :)..
soo..
cerita tahun baru..
cerita sekola baru..
cg baru...
wow!! seme baru laa.....

okeyh!! cerita tahun baru!!
demm sweet doe!! hee.. taun baru aka satu januari dua ribu sebelas!!!
kat peee deee..
wat pe??
join husna event zero to hero..
nice laaa.. aku cam berminat.. leyh x nk wat bisnes..
hah!! mama ngan papa den.. for sure xbagi..
kakak vs my bro mengikut hukum mang haram aa nk bagi aku buat..
humm...
*dulu.. my bro penah buat bisnes ala2 cmnie.. then.. die jatuh.. so setat dari tu.. family da xmo bagi daa.
abang den pun mang da f**k gile bende2 camnie..
so?? pe aku nk buat??
humm..
DIA  kan ade.. tol x??
heee.. mintak tolong dari die.. hope tuhan tunjuk jalan yang betolll
@_@

okeyh.. stop dulu sal nk wat bisnes tu.... 
t aku update lagi.. :)..
................................................................................................

okeyh!!! cerita sekula.. wow!! gile!!
eh.. jap2...
~iklann... 

 *hold jap, td g bace blog sal mamat nie...
terbaik aaa.. anda mang gile sweet kot.. haih!!! :)

ok... dah2.. back to da story tady.. cerita saya bersekula.. heee..
ok.. sekula.. emm... 
saya da masuk darjah 6!!! heee..
 mens.. ade 2 darjah lagi need tu end it!!
dan.. sekarang.. sedang sebok  dok insert delete subjek!!
haih!!!
*xtahu.. nk repet x subjek theory circuit tu.. cane??? 
dok kire2.. ade 3 subjek though..
microwave eng...
micro-p..
ngan 
digital com...
cane tu???
*piki
*piki
*piki..

along cakap.. repet je laaa..
aku: emm.. kene eh???
tgk ah sok.. mintak tuhan tunjuk lagi sekali.. hee.. :)

dah!! end cerita insert del.. insert del... 
..........................................................................

cerita cg?? ermm.. malas nk tulis da laaa.. 
sok eh smbung~~ tadaa...
nite..





p/s; sok tuka kad matrik!!! oyeeahh!! :)

2 comments:

  1. o0hh lu dah mula kembali ke sekolah erk..darjah baper?darjah 1 erk..masa masuk sekolah nangis2 x?hahaha

    ReplyDelete
  2. ayuh! kembali ke sekolah!! hehehe

    ReplyDelete