F.R.I.E.N.D.S

Monday, January 10, 2011

phewww~~ *Usap2 air ujan kt dahi* lab pertama!!

okeyh!!
baru balik lab!!
ujan kot.. so.. bermandikan air ujan laa saya...
bak kate chacha: *hujan seolah2 turut bersedeh dengan ko yien..* haih!!
 
before pegi.. punyer aa confident lab kt p03-516... so.. aku bget ade satu lab je aa kt  tingakt 5 tu.. 
arrived at 2.00pm sharp!! pergh... asal xde orang.. mane diorang..*mula pelik sudah...
then, 2 minutes later.. coming the madam penjaga lab itu..
eh, awak buat pe kt sini..
aku: emm.. lab ah.. *penuh muke konfident..
akak tu: eh, rini xde lab.. awak thun bape??
aku: tttiiigaa...
akak: ish2.. da tahun tiga daa.. lab pun bleyh silap.. nuh, kt depan sana..
aku: owh.. eh??
monolog:haih!! ayin!!! *smbil lari2.. hahahaha~~

perh!!! masuk lab.. tergamam seketika..
blurr pun ade..
sebab aku punyer aa study yg experiment 1.. last2 kene buat yg no 6..
parah!!
tang tu gak nk kene bace..
tang tu gak nk kene paham..
aaaa.. serabut...
*siyes.. bukan aku sorang.. mel +suraya oso..

ritu cakap suh wat yg 1st.. last2 tuka balik.. bleyh plak..suke2 die je...*tch!
*pening*
 
godek punyer godek..
hentam punyer hentam..
dengan mr amir skali kami hentam...
aha...
lantak pi aa janji siap..
sape suh xcakap awal2..
da aa aku nie haram xtahu matlab tu cane nk guna..
hahaha.. before nie mane de guna matlab g.. aku xamik dsp g... 
 :P..
lalala..
 
 xceli, bile piki balik bende tu xsusah sgt pun... tapi.. sebab kami buang masa utk memahami..
utk menghayati.. die jadik kelam dan ribut..
sejam pun da leyh siap kot klo da prepare..
:)



utk korang2 yg x buat lagi.. 
better taip terus command tu.. pegi sane. run jak.. 
nk lagi best.. 
run siap2.. then print siap2.. sebab nanti.. kene turun makmal sistem plak nk print.. heee..
klo rajin laa...

dan klo nk lagi bessstt.. siap2 terus ahh.... pegi lab anta je!! hahaha..
sebab die pakai matlab je kot...(matlab je kott)
kat bilik pun bleyh buat..
tol x?? hehehe..


k laa..
tu je... babai~~~

ps: da best *abg lab vs superb supervisor dat i ever had lorh!! 
sempoii je seme..
xdenyer nk marah2.. 
nk garang2...


papepun~ everiting done!!
heee..
yeehhhaaa.. sok cuti!!!!!! :)
HOL OF SULTAN JOHORE~~ 
*yok.. sedekah al-fatihah  
+_+


upss.. satu g~~
rini start consume HERBALIFE!!!!!
 
loose weight??
gain weight??
to be more healtier??
just ask me!! :)



No comments:

Post a Comment