F.R.I.E.N.D.S

Monday, January 10, 2011

ok! saya fail, so anda perlu ke tengok saya dari ujung sane ke hujung sini???

hey!!
kamo!!
kamo!!
dan awak!!
xpayah aa nk tengok sepanjang-panjang jalan saya berjalan!!!
saya malu tow!
malu!!
again, malu!!!
haih!! da laa pandang slack.. pastu tengok, xpuas ati, nk bisik2 plak.....
xmo laaaa....
maluu!!!
tow laa saya fail..
apekah jijik sangat ke being failure??
(monolog: teruk sangat ke klo fail driving test?)
awak dan mereka pandang saya.. buat saya jatuh dan terus jatuh!!!
da laa sedeyh.. makin sedeyh ade aa awak2 seme tengok cam serba xkena..
 
termenung: owh,maybe u'll staring at me because i'm da 1st failer kan??
ok2.. saya terima seadanya
*senyum balik*
:)
 
to abang jpj yang ensem.. thanks sebab cool kan saya..
i noe u rite!! :)


1 comment: