F.R.I.E.N.D.S

Saturday, July 2, 2011

kedai printing yang memenatkan!!

hah!!!
salam all~~
its saturday oready~~ dan nie laa hari yang paling aku nanti-nantikan sepanjang minggu~
hari dimana aku xperlu bersiap2 ke opis sane..
bosan??
not really bosan, tapi ia memenatkan~
aha.. *one day, mesti aku rindu rutin hidup intern ku..* 
ceeewaahh~~ hahaha

ok, siyes...a whole day last week kaki aku teramat laa penat~
dear incik kaki yang comel~
soe.. saya penatkan kamu yee?? heee..


ISNIN~~

chea amik emergency leave!!!
hahaha..
ponteng keje pi jalan2 kt klcc sane nuh!!
besh2!!
 cheq pi australia!!
aquaria!! :)
haaa.. loser kan aku??
padahal aquaria tu da lama kot wujud~
dear along, thanks sebab belanje enterence!! heee...


jom2.. usha pic jom~

with my 2nd  anak buah!!  ensem kan?? hahaha



cecey.. gaya mak2 plak aku dok pujuk2 bby makan.. aha...

here we r!! :)


excitessss!! ikan ape thah.. aha..



cam xjeles sebb kat dalam nie xleh nk flash~

teringin nk makan.. cam sedap je klo gulai tempoyak~~ +_+

jelly pish!!




nie budak paling exited.. aha.. maklum laa bru melihat dunia~

ok, pas die tengok, muke xleh blah.. datang nk bercerita laa konon.. hahaha..


soo cute!!!

.
.
.
.
.
.
.
.


10.00pm~
balik kepenatan~~

bile penat..
seme penat..
kaki penat..
mata penat..
dan..
emosi mesti aaa x stabil~
dan..
mase nie aa nak tacink dengan awek..
mase nie laa nk tacink bile msj xreply..
mase nie laa nk tacink ble game xleh nk men..
aha..
gile!!!
3.00am
sleep with beaty dreams~~


dah!!!

SELASA~
wake up 6.30 for subuh prays..
then siap2 g sekula..
hah!!
report network anlysis xcomplete lg upenye..
ok2..
siapkan lagi dan lagi.. dan lagi~~

dan...

taraaa!!! :)

sangat2 berpuas hati.. 
ceh~ padahal mr.yusmi xchek lagi.. mengelabah lebih!!


petang~
bukak kedai printing!!!
hah!!
kene siapkan report boss
sbb sok bos nk present ape thah..
yang penting bende tu baaaanyaaakkk sgt!!
3.am baru balik opiss..
hah ko..
xkejang mata kaki gua?? :(
saba je laaa



RABU

pagi2 dah datang sebab de bende xsiap lg..
aha.. bukak kedai printing lagi! :(

amik ko.. 12.30 pm cam cepat gile berlalu~
pas lunch tu baru leyh rehat..
sumpah penat..
hah!!
5.30..
balik opiss..
opsss..
 bola!!
hahaah..
aku buat keje gile g..
ikot fiq,angah ngan sher tgk bola~~
 MALAYSIA VS CHINA TEIPER
hohohoh..
padahal penat uh..
tapi bola nyer pasal~
layankan je...
muke penat menunggu~ aha..

janji keling punyer angah!
janji nk gerak terus pas balik keje..
alih.. pas magrib gak gerak sane..
haih~
saba je laaa

3.am..
again.. bru boleh sleep..

penat kaki boboyyyyyy!!! bhahahah...

hah!!


KHAMISS
aaaaaa...
xsggup..
do da same job lagi
muak doe..
siyes muak..
print bende yang sama..
salah bende yang sama..
aku tetekan..
kak oleen lg aa aku rase cam nk gile.. kan kak oleen??
aha....
kol 7.00 bru balik uma..
pergghh..
terus demam uhh..
sumpah penat..
incik kaki laa yang paling penat..
xcukup rehat!!! :(

dan bile penat..
time nie aaa seme orang nk buat hal..
dan aku..
nangess..
nangess..
tu je yang aku tahu..
:(..
sedeh.. but.. how...
saba je laaa..


JUMAAT..
printing n copy laggiii..
aaaaaaaa....
cerewetnyer....
printing kene reject sebab mesen copy xchantik..
wat the sweet talk darling!! huh!!
8pm bru balik uma..

landing2..
got call.
ahhh..
time nie laa die nk ajak kuaa..
ok, plan ujung mggu da stuck..
da laa plan nk nek broga sok pagi.. aka pagi nie..
hah!!
incik kaki dah penat bertanya, bile nk rehat?? bile nk rehat.. :(.
ok..
mandi2..
siap..

kua je laaa.. 
makan2 je pun....
*Pujuk hati*

ok.. balik je tadi pagi...
terus tido..
tggu wake up call kol 3.oo am.
sebab plan asal nk gerak kol 3.30am
ok, call fiq...
:( :( :(..
xnk bgn plaaaakkk
1000 x mc daaaa..
sedeh amat..
kecewa..
tido balik~
subuh at 6.45am!!
hah!!

dan~ 9.am bru bgn 
xde laa menyesal sgt xg broga..
sebb klo g pun..
badan penat..
kaki pun boleh rehat..
bile seme penat..
aku xleh nk fun sgt..
hehehe..
santai2 kat uma g best..
aha...

k ah.. tu je.. nk g mandi!! daaaaaaa



dear awak2.. soe mungkir janji..
hohoho..
hopefully anda2 seme paham k?? :)



No comments:

Post a Comment