F.R.I.E.N.D.S

Thursday, July 14, 2011

kami dah clash!!!

salam readers..
kepagian~~
wuwuwuwu..
eden tengah dalam kesepian..
kesedihan..
tadi petang..
balik ja keje..
pakwe eden dah xnk kawan eden..
haaaaaaaaaaaaaaaa~~~

 








aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
nanges cam ape je kan??
ye laaa beb..
mane gua x sedeh..
hubungan cinta gua dan beliau dah nak masuk 4 tahun da kot..
isk3..
segala mende gua kongsi bersama..
hailaaa..
banyak kot detik manis gua ukirkan dan simpan kat beliau..
bese gaduh2 manje jep..
gua usap2 sikit..
terus ok..
gua peluk cium..
terus senyum..
hohohoohho..

tapi..
rini....
pelik..
tetibe je xnk kawan..
gua pun heran..
penat kot gua piki dalam2..
hailaaa~~~~
time gua perlu kan teman..
time gua perlu kan permainan..
time nie laa die dah nk putuskan hubungan~~~


sedih xsedih..
gua kene redha kan?? aha..
saba je laaa..
menangis air mata darah sekali pun..
kalau dah takdir..
gua xleh ubah gak..
isk2~~~




dear pakwe eden...
terima kaseh jasa dan pengorbanan anda!
terima kaseh kerna sudi kongsi segala penat dan duka!
terima kaseh kerna setia.. aha
dan..
gua nk anda tahu yang gua
amat2 lah cintai anda..
amat2 lah sayangi anda...

gua redha atas segalanya~

hohohoh..
sok gua cuba pujuk anda eh..
senanya..
gua maseh lagi berharap hubungan kita berkekalan..
heee~~~



amacam??ensem bukan?? aha
ah. ensem ke x ke.. tu bukan kerja gua... yang gua tahu..
gua cinta sama ini barang...
huhuhuuhu..
klo nk tahu..
nie laa teman setia..
pagi petang..
siang malam..
xpernah merungut..
xpernah kurang kaseh sayang...
hohohooh...


tapi rini die meragam...
semua nk hitam..
screen yang cantik bertukar hitam..
waaa.. cane nk bagi die hilang?? :(...



mood: sedeih dan amat menyedihkan..
cinta hati dan beransur hilang~


aha.. nitos!


sekadar meluahkan..
isi hati yang dipinggiran~



1 comment: