F.R.I.E.N.D.S

Wednesday, October 20, 2010

denyutan demi henjutan..

bismillah..
selamat malam guys!!!
yo yo yo!!!
.
.
.
.
.




okies!! yien baru balik test td..
hohoho..
hows ur test yien??
aha.. test chat jep..
ketas putih ..
ink hitam..
tu je..:)

owh.. nie laa saya.. muke penuh bersemangat nk jawab e3..
ade gaya x??? 
sile angguk yerr.. ;)
hahahaha..



but.. abes test e3.. xsemstinya..ENDING-nya test wa dis week.. +_+
eh.. aha...wat pegetahuan umum..
e3 stand for electronic system..
nk lebeh lanjut..
g search google k?? :)


.
.
.
.
.
.

ok... da selesai 2 test... rini ngan semalam..
tggal satu jep lagi sok.. 
tapi...



leyh x.......






klo saya....



xnk blaja...




pale saya da berdenyut2 daaa....





cane???




sape nk tolong aja???



angkat laa tangan...




sok..... wa blanje mekdi!! hehehe..






 +_+
dear mista digit..
saya tak tahu daa nk wat cane..
boleyh saya rehat sekejap???
sok.. saya ta mahu fail lagi.. plissss...
huhuhu...




k laaa.. mahu berehat sebentar bersama twister.. :)...
tp.. klo ade yang sudi blanje KIT.KAT lgi best..
heee~~~







ya allah...
sesungguhnya..
aku bersyukur dengan nikmat2 yang kau berikan..
ketenangan hati yang kau kurniakan..
kekuatan jiwa yang kau berikan..
keimanan dan ketaqwaan yang aku cuba sedaya upaya kuatkan..
bimbinglah daku ya allah ke jalan yang diredhai oleh-Mu..
amiin..



tata.:)






No comments:

Post a Comment