F.R.I.E.N.D.S

Thursday, October 21, 2010

saya mahu....

 bismillah...




Sesungguhnya...
Biarlah ALLAH yang mengatur segalanya...
Semuanya akan baik-baik saja...
Semuanya akan indah pada waktu da ketika yang dikehendaki-Nya...




seperti hari2 biasa...
aku hanya mampu berdoa..
agar hariku....
diredhai..dan diberkati..
agar aku xpatah..
agar aku xrebah..
agar aku mampu capai apa yang aku mahu..
dan..
penuh berharap..
agar hati penuh ketenangan..
agar jiwa suci dan bersih....
agar otak.. dikurniakan kebijaksanaan..
ya allah... 
aku xkan berhenti meminta..
aku xkan berhenti berusaha.
kerana.
aku tahu..
kau segalanya..
kau sentiasa ada..

berkatilah daku wahai tuhan Yang Maha Satu..
 
amiin..
 
+_+




DIA YANG SATU..
DIA SEGALANYA...






ps:
yer.. ayien xkan berhenti berdoa..
sebab.. ayien tahu..pada sapa yang ayien minta..
heee...

.

No comments:

Post a Comment