F.R.I.E.N.D.S

Friday, December 24, 2010

cerita jumpe katty!!

salam..
heip2!!!
okies!! start ceria!!
mood menulis kembali menggila..
haa!!
jom!! bercerita lagi.. :D
ermm.. nk cerita kenal dengan si katty..
die tu sape??
die tu kawan kepada si mar.. emm.. xclap.. aku penah cerita lam post before nie..
1st jumpe.
kat ktf, blok h08.. bilik.. erkk??
lupe..
tapi yang pasti bilik si MARDINA SHAHIDATUL AINI!!
mar.. soe.. klo salah eje nama ko..
katty...
die dak tesl..
1st meet..aku da pelik ah.. dan1st impression..pergh.. gile poyo dak nie.. dan gaya cam dak loaded je..
dalam hati: ok.. aku kene hati2..kot2 die tacink dengan ayat2 power aku  ke pe an??
then.. 
katty mula bertanya soalan demi soalan die tanya.
eh yin.. ko nie dok mana..
dak kos ape??
kenal x bla bla blah..
erk??? 
then.. yang xleyh blah.. bile die tanya birthday aku..
xpenah2 orang dalam hidup aku jumpe.. 1st time.. time tu laa die tanya birthday aku..
then aku  mula aa menggelabah.. sebab die gaya xcam xpuas ati je ngan aku..
aku: erk?? ko kenapa?? cm xpuas hati je..
katty: erk?? xde laa.. aku cuma nk tahu..
aku:ok.. 23mei 1989..kenapa??
katty: ko nie.. seorang yang bla bla bla..
aku: tergamam... seme yang die cakap same..then.. aku mula nk tahu lagi.. 
katty; bla bla bla..
keep talking bout my habit..
*owh~~~
ok.. katty said.. ko nie seorang yang boros..then.. ko seorang yang serabai.. means.. ko ni letak barang men campak je..
yes!! ku akui.. nk2 bile dok bilik sorang.. lagi best.. men campak cmtu je laa.. aha..
erk?? katty said, aku seorang yang pandai simpan perasaan..kadang tu.. terpaksa menipu untuk kebahagiaan orang len..
maksud die.. klo aku sakit hati pun.. aku kadang2 xshow off.. klo show pun.. xsama dengan apa yang aku rase... dan banyak lagi aaa..sal sakit aku..
sal family aku... aishh~~
afte tu, aku mula cuak da dengan die nih.. 
hahaha. ye aa.. gaya cam kenal aku 10 tahun kot..
gile2..
dari tengahari sampai ke petang.. aku sangat kagum dengan prinsip die.. aha..
erk? yang xleyh blah.. malam tu kua g makan.. pastu kene tahan dengan pak polisi.. 
tengok muke pak cik polis tu.. die da cakap dah.
cis.. orang srawak uh..
dalam hati aku:aik?? pak cik polis tu xckap ape pun die da tahu.. pelik!!
ermm...
katty!! u're so amazing!! 
 ermm.. tapi.. korang pun pahamkan... die pun manusia biasa.. ade tears untuk dikongsi bersama..
tol x??
hehehe...


bagi aku.. katty mang cool gile..
suke gaya ko aa beb..
so sweeet!! ermm.. but..
im damn hot sweet bebeyh!! hahaha~~~

ps;soe.. tenet lembab.. nk upload pic katty thah bile thah nk siap.. aha...





No comments:

Post a Comment