F.R.I.E.N.D.S

Wednesday, December 22, 2010

phewwww!! bersawang!!!

salam.. heip2..
 
soe.. lama xupdate blog.. humm..
yien xbizi.. tapi.. saje buat2 bizi...
+___________=

okiess.. pekembangan terkini..
hari2.. saya pergi deting wit pak ajis.. selaku saya nyer cikgu sekula..
then... balik.. kmas umah...
layan movie.. dan.. berfacebook sampai lebam..
aha.. xmenarik bukan?? 

well.. tdah nk wat cane.. tu laa kejenye
k.. rite now.. jadik tokeyh lens..
so..
korang2..
sudi2 laa serbu eaa..
 
 
*psst:thanx zati coz sudi bagi idea utk nama tu.. anda terbaik... 
heeee..
 
 
ok.. lagi.. 
perkembangan aku..
aku makin kurus!!! yeahh!!!
hahahaha... amacam??? 
jgn jeles.. lalalalala..



cuti.. 
best.. sebab ramai kawan baru.. 
weeee...
but.. aku ade kwan baru.. its not mean kwan2 lama aku lupe tow..
heeee~~~
dia.. mereka.. anda.. 
seme penting untuk saya.. :)
so.. 
jgn jeles k??? 
heee~~~

 <<<--gile bget hot ko yien--->>>

WHATEVA!!!! 



tu je kot.. 
aku nk g nk kua jap..
heee~~ 
t update lagi!!
luv ya!!! <3

erm.. ni pic kua ngan panda!! heee.. yg kat tepi tu.. dak kelas saya.. ritu die tido uma saya...
so sweet kan saya?? hak3~~~

jap2.. ade lagi...



jap2.. lagi3.. hahaha.. tenet nie laju plak..


hahaha.. thanx.. xceli.. pic nie. jel yang edit.. aku tukang upload je...
heee~~ nk masuk lam fb.. worldwide sgt.. ahaks!!!!
xsuke laaah..
peh!! poyo x??
lalalala~~~

heee~~~
 
 
ok2.. nie mang gile last...
jap ea..


heee~~nie laa kwn baru saya!!! yang kiri tu...
hikss!!
peace tecer.. 
knowing u make damn much sweet!! hak3...



ps: emm.. 
1)xjadik nek kl aa 25 nie.. heee..
so. no rtw'10 keyh!!!
lalalla~~~

2)owh lupe.. husna.
kontest ko tag tu xsempat aa nk buat..
t ade mse.. aku tulis keyh.. ::).. luv u syg~~

OUT~~~

No comments:

Post a Comment