F.R.I.E.N.D.S

Friday, December 24, 2010

sangat xbest

salam readers..
hummm..
boleyh aku becerita?
hummm...
mood rini: xbest..
aku pun xtahu..
bangun pagi2.. semayang subuh... then.. pas semayang.. aku teringat mimpi...
ahh... i dream of him again..
huh!!
then.. bile masuk bilik untuk teruskan perjuangan mimpi..
thah nape tangan gatal  nak bukak fon..
aah..
got  1 sms..
cam biasa..
bukak msj..
perghh..
 
ok..
sender: :s....
time: 2.29.42AM
date; 24/12.10
pelan2 bace...
3 4 kali gak aa bace..
hummm.
tekan reply..
taip..
taip..
then..
 cancel..
sungguh xde mood..
malas nk reply..
 .
.
.

cube pejam mata..
sedeyh...
aku xnk nanges...
humm..
air mata kua pelan2..
owh!! mama.. again im hurt~~
oh, manusia, why u become so cruel??
hah??
tell me??
+_______________=
 
 
mama: i wish i can sleep n hug u everynite~
please mama.. come here~
 
speechless..
da ta tahu nk kate pe..
mane salah..
mane nak rebah?
aku buntu dalam kegelapan.


 
 
ya allah..
kuatkanlah aku...



p/s: aku fobia untuk sakit!!!

No comments:

Post a Comment