F.R.I.E.N.D.S

Wednesday, December 8, 2010

stop being stupid yin!!

assalamualaikum...
:)
first skali.. nk wish~
selamat tahun baru hijra~~
 hopefully.. dengan tahun baru hijrah.. 
hidup lebih baik..
hati lebih bersih..
jiwa lebih tenang..
dan 
memacam laa yer.. :D
hope so~~~..
dan...
xlupe jua.. aku pun..:P
 
'
'
'
'
'
'
'siyess..
bukan nk cakap korang je...
lately.. jiwa aku pun xberapa nak sihat sangat..
mata aku pun xberapa nak betul sangat..
otak aku pun da letih sangat...
perasaan: ahh.. berkecamuk amat!! :(
aaaaaaa... aku xtahu!!!
sedeyh yang teramat~~
aaaaaaaaaaaahh......;(
hanya tuhan saja yang tahu..
semua bende xjadi..
hopefully~ dengan tahun baru.. 
new story begin~~
.
.
.
.
dah!!
aku nk end up seme cerita..
aku bosan dengan plot lama...
aku da buntu untuk cari ending bahagia..
dan... at last.. aku end up with tears.. :(
teeettt!! tutup buku~~





hari nie~ aku mulakan hidup baru!!
yeahh!!!
dah yin..
klo ko nanges lagi!! aku piat2 telinga ko!!
:D
stop to be stupid gal!! move on!!
*hati kecil : :(






ps: xsuke bile perubahan hormon!! ia menganggu emosi... :(
to yang xbernama: im soe..




No comments:

Post a Comment