F.R.I.E.N.D.S

Monday, December 13, 2010

damailah jiwa...

bismillah...
hummm.. baru pas blog walking...
rite now kol 2.55 am...ta ngantuk...
sakit... :(.. siyes sakit.. tapi.. takot.. nk kejutkan mar...diam je laaa..
bace2 ape yang patot..+_+



blog walking..
da lama xjejalan...
tadi jalan belog husna.. belog farahin....
sedeyh je diorg... +_+...
belog zati.. bru sambut beday mak die.. :D..
siti?? masalah perut ke depan.. *aha.. paling comey..
apom.. jatuh cinta?? wow!! 
then... afta jenguk2 perkembangan kawan2 aku.. maka...
aku berjalan2 laaa di sekitar2 link belog diorang..
hummm... tacing laa jugak dengan certain2 en3 tu....
but... i learn sumting new.. :) tengs bloggers....
yeah... tenanglah hati.. damai lah jiwa... +_+

malam nie.. siyes.. hati mang gile resah... xtenang....
dari tadi lagi aku dok piki...
ape lagi yang xkene..
umah kat kg da call..
pintu... lampu... kipas.. seme da tutup..
mane lagi???
owh hati.. damai laa anda di lubuk jiwa ku.. =(
ya allah... tenangkan jiwaku...
siyes mang xleyh kawal emosi saat perubahan hormon ini...*isk2...


tak leh tidooo....
currently kt ktf... belok mar..
dok ngan mar..tapi mar da tido..
aku xbalik kg..
tinggal sorg2 je kt bbu tu..
tak takot.. cume sunyi je.. dan bila sunyi..
mulaa laa aku nk mengatal sana sini..
so.. better aku come here.. ade teman nk borak.. :)
semalam mar da teman aku kt uma..
then...rini aku teman die kat cini lak...
sebab sok die kene g lab.. +_+.. huhuhuhu....
tu je kot.. nak men poker sampai lebam...


 p/s:i wish u was here.. =_+

No comments:

Post a Comment