F.R.I.E.N.D.S

Friday, December 24, 2010

duapuluhlimadisemberyanglepas!!~its been one years ago~


sok 251210.. :)
seme orang tahu an??sok hari sabtu.. 
ermm..suka untuk saya bercerita tentang disember.. 
sebab disember gave me a lot of things to remember!!
yeah!!
tahun lepas..
akunyer krismas kat key el!!
aha.. gile gempak bukan??
hahaha~~`

krismas tahun lepas sangat sweet untuk aku! 
sebab??
buat keje gile..
hahaha...
aku pun lupe nape leyh nek key ell time..
SALE eh??
*alaaa.. lupe..
emm.. 
tapi yang penting kami road to key el..
hehehe...
banyak cerita best..
malam.. nk g carik hotel... satu hal.. jmpe ngan ibu ayam laa..
haih.. mcam2..
*padahal uma si budak2 nie ade je.. cume xnk balik je.. so..ronda2 aa carik hotel...
got hotel..
tido...
sok pagi.. terus check out..
jalan punyer jalan...
*siyes.. sangat penat dan sangat best!!
love korang weyh!!

*pic 25 diz*
then.. malam tu... terus balik
sebab soknyer da janji ngan dak2 kelas nk g mandi air tejun.. aha..
*husna adalah orang yang paling penat!!*
dah..samapi kol 7++ am..then.. terus tuka baju.. kol 8++siap2.. nk g air tejun.. 
mang terbaik ah... dengan si husnanye terkunci bilik...
aha.. sian doe.. seme orang mara die..
aku je x.. haha.. sweet kan aku?? :)
+___________=

eh.. lupe..
mase kat key el tu..
aku jumpe s..
aha...
time tu tengah hot g..
hummmmm....
kire genap setahun dah..
die pun da banyak kali wat hati aku sakit..
buat aku geram..
buat aku marah..
buat aku tekanan..
buat aku maki
dan macam2..

tapi aku???
mungkin..dalam xseda..
aku pun sama. 
aku pun salah..
aku pun degil..
tol x??
dah2.. .
doa sangat.. 
hope.. i"ll erased all memories with him..



p/s: hepy natal day buat bella!!

 

No comments:

Post a Comment